29.9.12

Lite nytt

Blev lite inspirerad och kände att det var dags att göra om lite här på bloggen. Det kanske kan motivera till fler uppdateringar? Vad vet jag...
Nu har jag pysslat runt lite här i alla fall och tagit bort en massa onödigt krimskrams samt uppdaterat "om"-sidan (som du hittar under fliken med samma namn här ovanför).

Jag tog faktiskt kameran med mig på kalaset idag, som jag sa att jag skulle göra. Och jag tog ett par foton. Dock hade Luka inte på sig sin dop-outfit eftersom den blev smutsig (läs nerbajsad) under de fem minuter han hann ha den på sig innan vi skulle åka (tur att det hände innan vi åkte så att jag hann byta i alla fall) och dessutom lade jag sen ner kameran i morsans väska när vi åkte hem (och glömde kvar den där när vi släppte av henne), så några foton från kvällen har jag inte att dela med mig av. Det blev lite vad ungarna i skolan nog skulle kalla en "epic fail".

Men, men...vad gör man när man har huvet under armen och armen hemma?!

I morgon ska maken iväg och surfa. Luka och jag ska gå på långpromenad i det fina höstvädret som jag beställt och så ska jag förbereda lite skolarbete inför den kommande veckan. Det blir min sista jobbvecka på ett tag för från och med nästa måndag är det dags för dagisinskolning och den ska jag ta hand om. Vi har ett par spännande veckor framför oss!

God kväll!

2 comments:

Anonymous said...

Snyggt! Du får gärna uppdatera länken till mig, den har texten från ett inlägg och inte första sidan...

Josefine said...

Snyggt! Jag försökte också fräscha till med en ny bakgrundfärg häromdagen, men det hände ingenting hur mycket jag än tryckte på spara, visa i blogg och liknande... Minst sagt irriterande...