11.10.11

Drömmar

Sov dåligt i natt. Gjorde en resa tillbaka i tiden i drömmarna och återupplevde sommaren som varit...det var INTE en trevlig dröm kan jag säga. Framförallt inte trevligt alla de gånger jag vaknade till med olustkänsla och sen försökte somna om igen (och till slut ramlade in i exakt samma dröm igen). Det gjorde lite ont faktiskt. Kan det ha att göra med att jag börjat inse att jag själv ska ligga på sjukhus snart?!


Nej - skärpning nu, jag som började veckan så effektivt och bra behöver min sömn ett par dagar till för att få ordnat allt här hemma. Idag har jag satt på Christer i P3 som ska få hjälpa mig att få upp humöret lite...


En ny tvätt är redan inslängd, viktiga mail är iväg och nu ska jag och Christer-gänget vika och stryka tvätten från i går.
Hoppas ni får en trevlig dag!

No comments: