17.9.11

Familj

Det har varit mycket tänk och funderande kring det här med familj under det senaste året - av många olika anledningar, både positiva och negativa. Att vi dessutom själv håller på att bygga vår egen lilla familj gör ju sitt till.

Jag är i alla fall så himla glad över att jag har en sån underbar storfamilj som alltid finns där och alltid ställer upp! Just nu med bebis och framtidsplaner och pappas bortgång osv så känns det otroligt bra att veta att vi aldrig står helt ensamma och att det alltid finns någon att vända sig till för tips, stöd, råd eller bara en liten snackestund.

Tack för att ni är så fina!

1 comment:

Josefine said...

Spännande! Låter väldigt trevligt det där med januari. =)

Och självklart kan jag ha kvar sakerna tills dess. Jag frågade min syster om hon ville ha dem, men fick inget riktigt svar. Vad jag förstår är hon inte så intresserad av begagnade saker. Hur man nu inte kan vara det. Det är ju det bästa som finns! Jag har även en gåstol som ingen verkar vilja köpa. Den kanske kan vara intressant framåt sommaren när lillkillen börjar bli stor och vill träna på att rymma från mamma?

Ja, det där barnvakteriet är allt lite knepigt. Ikväll får han följa med. Mormor hämtar och ger middag medan jag har barnkören och sen får han leka/titta på film/sova på ovanvåningen tills vi är klara. Hoppas att det lyckas...