22.8.11

Uppe med tuppen!

Kattan sitter i skrivande stund i sovrumstrappen och stirrar på mig med morgontrötta, halöppna ögon. Hon undrar nog vad i hela fridens namn som har hänt när både matte och husse har varit uppe sen kvart över sex. Det hör inte till vanligheterna om man säger så...

Men idag är det jag som fått upp hela vårt lilla hushåll i ottan. Jag har nämligen en fullspäckad dag, som börjar kl 08 när jag ska åka med en av mina gamla kollegor till Liege. Vi skulle egentligen på ett viktigt möte ang vår gamla arbetsplats, men nu vet vi inte om det har blivit inställt eller inte. Vi bestämde oss för att åka in till Liege tillsammans i vilket fall som hellst och umgås lite. :) Så får vi se om det blir möte eller inte.

Sen i eftermiddag kommer maken in och hämtar mig och så ska vi till stora sjukhuset och hälsa på bebisen i magen och förhoppningsvis få lite mer infor om hur saker och ting funkar med förlossning osv. SPännande.

Magbilder i kväll, stay tuned!

No comments: