28.7.11

En mage!

Detta fotot tog mamma i måndags precis innan vi åkte iväg. Detta är alltså magen i typ v.24/25/26 isch sådär. :)

Idag har jag promenerat en hel jättemassa - i två och en halv timme för att vara exakt. Fast det var ingen särskilt spännande promenix, det var bara fram och tillbaka på gräsmattan som gällde. Men nu är den fin och nyklippt och mitt bäcken tycker att jag är fullkomligt dum i huvudet. Men det får va så, jag mår i alla fall inte illa eller är yr eller något annat trams så det känns rätt gött ändå. :)

Har tagit igen mig en stund inomhus nu och fixat lunch till maken, men tänkte mig ut en sväng om ett tag igen och fotogafera hinderbana bl.a.

OH, glömde ju nästan det bästa jag har gjort idag: laddat ner och lyssnat på David Batras sommarprat i P1 från 2008. Jag kommer ihåg att mamma, pappa och jag lyssnade på detta programmet i bilen på väg någonstans den sommaren och det var lika bra idag som det var då. Roligt, intressant och gripande om David och hans frus väg till att bli föräldrar. Ett hett tips om ni har en timme över i sommar!!

2 comments:

Josefine said...

Hur är det med Ove? Någon bättring?

Trillingnöten said...

Awww mage! Nu börjar den verkligen bli stor :) Och vad fort tiden går! Tycker jag, som inte är gravid och har massa bäckentjofs och tröttheter och annat :)