16.6.11

Riktigt busväder...

...är det ute idag. Lite trist faktiskt, jag som gärna hade velat vara utomhus och påta i trädgården. Men tji fick jag. Det blåser och småregnar (vilket i kombination med blåst inte alls är särskilt trevligt) och är allmänt usch - jag stannar inne och organiserar och pysslar i stället. Det funkar det med. Och så kan jag ju passa på att lägga upp lite bilder...

Frukost! :) O'boy och tonfiskmacka. Mums!

Maken på stranden häromdagen. Trodde att jag tagit många fler foton, men det hade jag tydligt inte, glömska jag. Vi hade i alla fall en jättehärlig helg trots rätt så dåligt väder. Vi tog långpromenad på stranden och tittade på "det fina folket", blev utbjudna på restaurang av blivande gudfar på kvällen (åt moules frittes, det var gudomligt gott), vi satt hemma i huset och snackade skit och lyssnade på musik och vi handlade fisk och skaldjur. Bland annat. Och så blev det rätt mycket tittande på bilar från killarnas sida också...det fina folket vid havet kör nämligen inte runt i vilka skrothögar som helst. Har aldrig sett så många cabbar, sportbilar och fina märken på en och samma gång innan. Helt galet!

Såhär såg det ut på stranden när vädret var som finast. Inte topp alltså. Men det fick gå...
Saknade dock de härliga, vilda svenska stränderna. Strandpromenad med höghus längs hela kusten än ingen höjdare enligt mig.

Nu ska jag gå och fixa lunch till pågarna.
Det blir uppvärmda rester från gårkvällens BBQ, praktiskt och snabbt.

Hej hej!

No comments: