29.4.11

Vår fantastiske fotograf!

Jag har sagt ända sen början av vårt planerande att det är synd att vi inte gifter oss i sverige för då kan vi inte anlita Tom Wall, en barndomsvän som numera gått i sin fars fotspår och blivit fotograf, som bröllopsfotograf. Därför höll jag ju alla tummar och tår att det var just honom som min kära moder anlitat som "hemlig fotograf" när hon annonserade att hon skulle ta hand om fotograf så länge vi inte frågade vem det var.
Och vilken tur vi hade, dagen innan bröllopet anlände mycket riktigt Tom med tåget till Aywaille och sen lekte han papparazzi under hela lördagen.

Nu har han hunnit komma hem och börja fixa med fotona och jag fick en första titt på ett par stycken i eftermiddag. Och oj oj oj vad de är underbara! Jag väntar ett tag till innan jag lägger ut några av dem...men däremot har vi gett fritt fram för Tom att publicera på sin egen blogg. Så om ni är nyfikna så gå gärna in och kolla de har inte kommit upp än men de lär dyka upp så småningom. Där finns också en del av hans andra fantastiska alster, passa på att njuta av riktig fotokonst!

No comments: