29.4.11

Jag skyller på bebis!

Vet inte om det är min vanliga känsliga natur, bebis i magen, illamående eller det faktum att jag själv gifte mig för en vecka sen...men en liiiiiten tår blev det dock när brudparet på teve sa ja. Jag skyller nog på bebis, det är praktiskt att kunna göra det...hormoner osv vet ni, då blir man rörd lite hela tiden. ;)

Fast oj vad glad jag är att vi inte hade någon "upprepning" av vad man ska säga. Vad tråkigt och stelt det blev! Vi hade två egna texter att läsa (inte egenskrivna alltså, men vi hade valt dem själva, haha) till varandra. Blev mycket finare och naturligare.

För er som för kräkstatistik när ni läser bloggen så kan jag glädja (?) er med att det inte var den sista kräkattacken tidigare. Har hunnit med en till efter det (knäckebröd var tydligen inte på bebis önskemeny idag) och det känns inte som att det var den sista heller... Tur att jag fick så många nya goda théer i bröllopspresent, för då blir liksom vätskeintaget lite lättare.

Åter till tevevigseln, och en liten slutsats: vår vigsel var fantastiskt bra! I alla fall i jämförelse med denna tråkiga historia. Förrutom ja:en så är det rätt mycket gäsp-varning hela tiden. Nä, heja oss och heja konprinsessbröllopet förra året som även det var betydligt roligare och bättre.

Stay tuned för bilder från vår borgerliga vigsel!

No comments: