29.4.11

Helt off topic.

Alltså, nu är jag i vecka 13 och jag har varit så himlans glad att jag mått bättre de senaste dagarna - i morse mådde jag inte ens illa när jag vaknade. Varför i hela fridens namn blev jag då precis akut illamående och kräktes upp hela frukosten?! Det ska ju vara över nu ju för h**********.

Tur att jag inte satt på bussen i alla fall, alltid nått. Nu ska jag ta en stoooor kopp thé framför prinsbröllopet och försöka äta lite knäckebröd. Det kanske bara var en liten sista kräkattack...kan ju alltid hoppas.

Nu - åter till teveromantiken.

2 comments:

Trillingnöten said...

Åååh, jag hoppas det går över snart! Som sagt, för mig tog det sex månader av konstant illamående. Jag spydde inte alltid dock, men det var obehagligt. :)

Petchie75 said...

Man ska tyvärr inte ropa hej! Jag spydde senast för två veckor sedan, vecka 15... Och har mått illa hela dagen idag :-( Dessutom trodde jag att man skulle få mer energi nu men icke, jag har varit sååå trött den här veckan och har precis sovit en timme. O är iväg med kompisar men jag valde att stanna hemma, tråkigt!
Hoppas att du mår bättre snart!