13.4.11

Det är inte bara jobbigt...

...och sjukt nuförtiden dock. Även om det ibland kan låta så. I helgen hade vi ju solsken och vänner på besök. Vi grillade och förberedde festsal och ägor för bröllop. Jag passade på att ta en massa bilder också såklart.

En av mina fina krukor i vår trädgård! Det blommar överallt nu, helt underbart.

Killarna tar ner de sista stödbjälkarna som inte längre behövs.

En välbehövd lunchpaus med öl (för alla utom mig såklart) och grillning i det fina vädret!

Mums!

Här målas det väggar...

...och toaletter!

Nu ska vi strax till doktorn. Har precis varit ute och hämtat posten och till min stora förtjusning har jag äntligen fått mina sjukförsäkríngspapper fixade så nu slipper vi betala astronomiska summor för besöket i eftermiddag. Skönt! Men tanke på att jag bara fått halv lön (pga tre sjukdagar!) denna månaden så är billigare sjukvård VÄLDIGT välkommet.

No comments: