13.4.11

Nä alltså, nu börjar det bli löjligt faktiskt!

Idag hann jag inte ens till jobbet. Fick ringa chefen mellan kräkningarna och, åter igen, be om ursäkt och förklara att det nog inte kommer att gå att jobba idag heller. Sen dess har frukosten och allt vatten jag försökt få i mig i natt kommit upp igen. Nice.
Har fått tid hos doktor i eftermiddag, ska ta blodprov, väga mig igen (måste kolla så jag inte gått ner ännu mer för det vore inte så himla jättebra) och se om det finns något man kan göra åt detta. Jag håller alla tummar och tår för en mirakellösning för nu börjar det bli svårt att hålla humöret uppe.

Varför berättas det inte om detta för? "Lite illamående och kräkningar på morgonen är normalt" - jo, visst. Tack för den informationen liksom. GRRRRRRRR!

Nä, toaletten kallar. hej på en stund.

3 comments:

Anonymous said...

Stackare...

Trillingnöten said...

Nej,det där måste vara jobbigt!! Jag hoppas du mår bättre snart på dagarna så att du kan behålla mat och sånt...

englundskan said...

prova med att äta rejält på kvällen och vänta med frukost till framåt lunch, en liten bit banan innan du går ur sängen kanske, och ingefärste.
I övrigt kan jag nog tycka att det räcker med kräks nu.
Må så gott du kan.