6.1.11

Inventering!

I går var det första jobbdagen efter nyårsledigheten. Vi samlades hela gänget i går eftermiddag och städade butiken och gjorde inventering. Sen avslutade vi alltihop med att äta ostfondue tillsammans på kvällen på chefens kontor. Härligt! Min första "personalfest" någonsin, och det var verkligen toppenkul. Efter massor med mat, vin och skratt så fick jag skjuts hem runt halv tolv i natt och sen har jag bara sovit och gottat mig tills nu. Jag var nämligen den som fick den bästa dealen för jobbtimmar idag: jag börjar klockan två, haha. Så nu efter lite sovmorgon så mår jag prima!!

Nu ska jag ut och hjälpa fästmannen att köra in ved och sen är det strax dags för lunch och sen jobb. Dagarna går redan galet fort...innan man hinner blinka så lär det väl hux flux bli tvåtusentolv.

2 comments:

Anonymous said...

Hej du, nu får du väl allt uppdatera din blogg. Det kan inte ff vara första jobbdagen efter helgen.
Vi tackar så mycket för inbjudan och infinner oss med glädje till ert bröllop. Det skall bli jättespännande tycker Viveka och Salvador.

Anonymous said...

Jag tycker också att du ska uppdatera det här! Nu har vi inget roligt att läsa varenda morgon!
mor