14.1.11

Det är helt otroligt...

...vad mycket energi man tydligen kan få av att inte äta eller sova på tre dygn! haha. Eller, nä, de där lät läskigt. Man SKA inte låta bli att äta och sova! Fast jag har ju faktiskt inte gjort det med flit, verkligen inte, huvvaligen, men det har i alla fall gett bra resultat idag. Antar att det är försvinnandet av febertöcknet som gett upphov till min superenergikick under eftermiddagen.

Jag har i alla fall hunnit med massor! Mest bröllopsrelaterat, såklart. Klippt, klistrat och fixelifixat med inbjudningar omgång 2 (de som ska till Belgien och andra internationella destinationer), snackat med tältuthyrningen, svarat på lite OSA-mail, mailat och bett om adresser till belgiska kompisarna osv osv. Ovanpå det har jag även hunnit med en timmes skype:ande med syster yster och ett telefonsamtal till hästtjejen uppe i Älvdalen. HÄÄÄRLIGT! Disken och lite tvättsortering hans med sådär i förbifarten också faktiskt...*supergirl*

Magen gör fortfarande ont, men den är helt klart på bättringsvägen. Jag får inte lov att jobba i morgon heller för chefen så det blir ytterligare en vilodag. Skönt. Har börjat äta lite smått och det går bra. Hinkar i mig vätska fortfarande och vi får väl se vad som händer framåt kvällen... I kväll ska vi i alla fall laga middag tillsammans och äta tillsammans för första gången sen i måndags kväll. DET är himla trevligt! Fredagsmys på hög nivå.

Godkväll alla!

1 comment:

Trillingnöten said...

Ojoj! Jag får nästan prestationsångest av att läsa om din dag :p Bra attd u känner dig piggare och bättre!