29.12.10

Ändrade planer...

...som vanligt, på grund av den gamla vanliga anledningen, eller rättare sagt de gamla vanliga anledningarna.
Vi kommer inte att fira vår första nyår i Belgien hemma, utan vi sticker trots allt till Bryssel. Bestämde oss precis eftersom vi är SÅÅÅÅÅ trötta på komplikationer och gnäll och allsköns idioti från vissa håll så oavsett hur sent jag slutar på fredag så blir det att ta bilen en och en halv timme för att fira med vänner i huvudstaden. Känns i och för sig skönt, så kan vi slappna av ordentligt. Och det är tur att vi har så bra vänner som inte har något emot att eventuellt börja firandet sent beroende på hur sent jag kan komma från jobb. Jag håller alla tummar och tår för att vi inte har allt för mycket folk i butiken på fredag eftermiddag så att jag kan komma ifrån i lagom tid. Vi får se!

I övrigt en toppenbra dag! Jag har sållt ost för glatta livet, tio timmar i sträck, och njutit av varenda sekund. Alla är på bra humör, snön håller på att smälta bort och snart är det tvåtusenelva. Härligt!

Nu ska vi titta på ett avsnitt M*A*S*H och sen är det sovdags. I morgon blir det förmodligen åter igen tio-elva timmars jobb, minst, så det gäller att vara utvilad.
Godnatt!

1 comment:

Trillingnöten said...

Trist att behöva åka så långt efter jobbet :) Trots det så är det ju sista dagen på året och man kan göra lite uppoffringar. Hoppas du får en jättefin dag idag!