8.11.10

Nu har jag planterat!

Eftersom jag inte hunnit göra klart alla tre rabatterna och eftersom det var för mörkt när jag skulle fotografera så får ni bara en liten sneak peak på hur fint vi får det i vår lilla trädgård.

Mamma och jag hittade en ros som heter Kalmar i den lokala handelsträdgården. Ett riktigt fint kap! Hoppas hon kommer att trivas här hos oss, bredvid mitt pilestaket.


Jag har även planterat om vår bougainnvillea som har fått flytta in i vardagsrummet och i dennes före detta utekruka frodas nu lite härlig ljung.

2 comments:

Trillingnöten said...

Nu får jag prestationsångest människa! Vad du står i! :) Du är himla duktig. Det blir väldigt fint!

Josefine said...

Plantera mitt i vintern!? Fast det är klart, du befinner dig ju lite mer söderut. Ni har kanske medelhavsvärme? =) Själv fryser jag rumpan av mig, trots att jag sitter inne...