19.11.10

"Men kaffe och bullar gör mig glad..."

Ligger nedpackad i massa täcken i soffan och tittar på hasseåtage-revyer på youtube. Därav rubriken. Om du inte vet var den kommer ifrån så råder jag dig att googla... En bra bit den där.

I alla fall...

Fick order av chefen att åka hem och vila bort min dumma förkylning när jag var klar med osten i ateljén i förmiddags. Typiskt, sambon har varit sjuk i ett par dagar nu och trots lite rinnig näsa tänkte jag mig att jag skulle komma undan skiten denna gången. Haha, oj så fel man kan ha. Feber, huvudvärk, hinkvis (!) med snor och andra trevligheter ligger jag och umgås med nu. Men det brukar ju gå över snabbt så det är bra.

Förklädet är inte klart, jag har varit lat. Men jag SKA försöka bli klar med det i morgon efter jobb (eller mellan snorattackerna, beroende på huruvida de har försvunnit och jag ska till jobb eller inte). För på måndag kommer jag ju att behöva det till skolan. Ju. För just ja - på måndag börjar jag skolan. Hjälp...

Nej, kommer inget vettigt ur mig i kväll. Ska ta en stor kopp sovathé och vila lite igen. Atjoo. Godnatt.

1 comment:

Josefine said...

Jo, visst blir man glad av kaffe och bullar. Bullar iallafall. Oavsett om det kommer ur en Hasse och Tage revy eller ej... =)

Vila bort förkylningen ordentligt nu!