20.11.10

Nu ryker det in också!

Det blev inget jobb idag, med tanke på att min käre vän kräksmonstret kom på besök två gånger i natt och fortfarande ligger och vilar i min mage så var det ingen bra idé. Usch.

Men jag har passat på att vila lite och läsa ett par kapitel Herman Lindqvist. Det är ju alltid trevligt. Sen gick jag upp och sen blev jag sur så nu sitter jag och avreagerar mig på datorn. Anledningen till att jag blev sur är att vårt redan jobbiga dammproblem nu har blivit ännu roligare: vår öppna spis ryker in!! GAAAH! Det luktar rökeri i hela lägenheten, det är sot ÖVERALLT och dessutom har vi ju blivit tvungna att låta bli att använda spisen (vår enda värmekälla) under förmiddagen så det är snorkallt här inne.

Jag har börjat operation sanering, men var tvungen att ta en kort paus nu för annars blir jag nog hängande över toaletten ett tag till inom kort. Röklukt och maginsluensa (eller vad det nu är) går INTE ihop.

INTE min dag idag.

1 comment:

Trillingnöten said...

Men stackaren!!! Brand och magsjuka och allt på en gång! Jag hoppas verkligen att du blir frisk snart :)