22.11.10

Första skoldagen avklarad!

Kom hem för en stund sen efter en jätterolig, och jättelång skoldag. I och med det långa avståndet blev det sammanlagt tolv timmar hemmifrån, varav sju spenderades i skolan. :)

Jättetrevliga klasskamrater, jättetrevliga lärare, jättetrevligt över huvud taget!

Hinner inte skriva mer om det idag för nu ska det städas lite och sen måste jag få lite sömn inför ännu en intensiv dag i morgon (ateljéjobb på förmiddagen, jobb i affären på eftermiddagen och sen franska på kvällen). Men i morgon kväll har jag ju min egna tid efter kursen så då ska jag passa på att blogga lite mer.

Godkväll!

1 comment:

Josefine said...

Men det där låter ju bra! Jag skulle också vilja gå och lära mig något praktiskt. Istället för alla dessa omöjliga teorier om hur man analyserar medier, och ritualmodeller hit och Hermeneutiska kvalitativa forskningsmetoder dit...