21.11.10

Idag går det bättre!

Vi har ett varmt vardagsrum och sovrum tack vare vårt nya el-element och vi har fått lite bra grejer gjorda.

På tisdag ska bilen äntligen in på reparation. Det är på tiden med tanke på att bromsarna i stort sett lagt av. Så idag har jag spenderat ett par timmar med biltvätt, en bil som används flitigt i renoveringsarbete blir VÄLDIGT skitig. Men nu är den skinande ren och fin.

Och så verkar det som om vi börjar bli friska också. Jippi!!! Inget mer kräks, mycket mindre snor och ingen huvudvärk så långt ögat når. Härligt.

I kväll blir det lite pyssel och film och sen ska jag minsann gå och lägga mig tidigt för jag ska med en buss halv sju i morgon bitti. Skola here I come.

2 comments:

Trillingnöten said...

Det verkar som livet har vänt sin enorma skuta nu! Härligt!!! Och du, blåbärspannkakorna...erm...well....det var en gammal sak som vi var tvungna att avsluta /viskar här nu/ faktiskt var det amerikanska pannkakor, men sånt man blandar ihop från pulver. Så! Nu är det ute! Annars brukar jag göra mina egna pannkakor :)

Josefine said...

Så himla skönt med värme! Ni får mysa på ordentligt i de två varma rummen och laga ordentligt med mat och baka massor i köket så blir där varmt med!