18.10.10

Mitt finfina DVDprojekt (och andra bilder)

NU SÅ blir det bildkavalkad igen! Vi börjar med en titt på mina fina DVD-hyllor. Nu har jag inte alla uppe eftersom det hade blivit för många hyllor, men dock. Favoriterna uppdelade på två olika bokhyllor. Den vita bokhyllan är förresten den som vi snickrade ihop helt själv för några veckor sedan. Den väntar dock fortfarande på att bli målad, vi håller på att testa färger. :)




Och så var det julkorten ja. Här är några exempel!



Och så avslutar vi med den här finfina bilden på syster yster vid fontänen på torget hemma i Sweden. Tittade igenom mina sverigebesöksfoton för första gången idag och var bara tvungen att ta med denna bilden. Tycker att den är så fin!
Och lägg märke till att vattnet i fontänen har färgats rosa - nej mina vänner, det är inte några busungar som varit i farten, det är oktober och rosa bandet som uppmärksammats. Härligt!

2 comments:

Stef said...

harligt harligt! Och vilka fina julkort du har tillverkat! Man blir ju sugen på att göra egna! :)
kramar

Anonymous said...

Vilka kanonkort!
Mor