18.10.10

Jobbintervju!

Helt fantastiskt underbart - jag har fått en jobbintervju!

En av mina favoritaffärer, som säljer accessoarer, sytillbehör, pärlor m.m, vill att jag ska komma på intervju i morgon. Wohoo!! Jag har hoppat runt som en studsboll i en halvtimme nu, sen de ringde.

De sökte en kassörska med sykunskaper och jag skrev bland annat i min ansökan att jag syr och pysslar mycket på fritiden. Vet att de borde ha en massa sökanden, men vi kan ju alltid hålla tummarna för att mina extra kunskaper ger mig ett litet plus. Håll tummarna!!

Nu ska här pluggas sytermer på franska (kan ju inte skada att vara lite extra förberedd på den punkten), förberedas kläder (man kan ju inte se ut hur som helst, och planeras färdväg (ska ta tåg och buss i morgon bitti...).

Tjo!

Lämnar er med ett par nytagna foton på katt och "fästman som jobbar".


2 comments:

Josefine said...

Bara att önska lycka till då! Jag ska hålla tummar och tår!

Trillingnöten said...

Gratulerar! Jag håller tummar och tår och allt annat som kan hållas!