27.10.10

Dagens outfit:

Passa på att njuta av det första (och förmodligen sista) "dagens outfit"-inlägget i denna blogg. Taget i spegeln med mobilkameran dessutom... haha. Sorry, men jag var bara tvungen att dela med mig av min otroligt coola utstyrsel på "jobb".



Ha alltså varit och tvättat ost en hel förmiddag idag igen och nu sitter jag och vilar mina ovana rygg-, och armmuskler. Det känns att jobba! Underbart!

Våra vänner från Frankrike som varit här på besök i två nätter har åkt nu. Ledsamt. Vi har haft ett par väldans sociala dagar på sistonde med söndagsdrink och frankrikebesök och i går blev det sen (väldigt sen, typ midnatt) parmiddag med både söndagsgästerna och fransoserna hemma hos de förstnämda. Väldigt trevligt!

På tisdag blir det ännu trevligare för då kommer morsan och farsan på besök från Skåne. Innan dess hinns det dock med ännu mer ost (i morgon) och en fullspäckad Halloweenhelg, här ligger vi inte på latsidan minsann.

Trevlig onsdagseftermiddag!

4 comments:

Trillingnöten said...

Snyggve! Kanske skulle införskaffa detta till Halloween till mig själv :p

Anonymous said...

Söt du e!
mor

Josefine said...

Snyggt! Jobba på ordentligt nu! =)

Lotta said...

Snygg outfit!!
Kul att läsa att du har att göra.