10.6.10

Som att trycka på en knapp

Över en dag har jag blivit helt koko i huvudet!
Tror det har att göra med att jag nu i stort sett är klar med mitt år som musiklärare och alltså är så otrooooligt mycket närmre the big move. Jag har inte haft tid att inse det innan, men nu fattar jag - jag ska flytta till Belgien om en månad! Och, dessutom, jag har bara fem dagar kvar i lägenheten i Älvdalen! AAAAAAAAH!

Det kommer att bli mycket tjat om flytt osv framöver, men hang in there with me...
Jag har en förkärlek för hysteri vid stora händelser. Så även denna gång. :)

Idag har jag i alla fall varit väldigt produktiv när det gäller flyttförberedelser OCH jag har dessutom tagit mod till mig och skrivit ett litet facebookmeddelande (på franska!!) till en tjej som bor i Martinrive. Skadar ju inte att försöka få kontakter redan...

Nu blir det sova, och i morgon ska jag göra mitt bästa för att fylla mina sju återstående sopsäckar samt packa ner det mesta utom kläderna och det i köket som ska användas i helgen.

1 comment:

Trillingnöten said...

Jag skulle vara skitnervös asså! Om jag var du! Och det är jag ju om ett år liksom...det ska bli så kul att följa dig under flytten och sen den första tiden i Belgien :)