7.6.10

Dessa fantastiska ungar!

Idag var det generalrepetitioner och premiär för älvdalsniornas avslutningsshow. Och såklart gick det helt fantastiskt!

Åter igen: det må vara jobbigt att vara lärare, men efter dagar som denna så borde hela världen avundas mig och mitt underbara jobb. Eleverna är ju riktiga guldklimpar allihop, och de är SÅÅÅÅÅ duktiga!

I morgon är det skolföreställning för högstadiet som gäller. Sen glassavslutning och efter det är det bara idrottsdagar och avslutning kvar för min del. Phew...
Vad snabbt ett år går! Och gud vad jag kommer att sakna alla mina elever när det är slut...

2 comments:

Trillingnöten said...

Jag kan inte annat än att hålla med! Det kommer såna dagar då man verkligen kommer ihåg varför man valde yrket...ibland kan det vara långt mellan dessa gånger, men det väger verkligen upp för alla dåliga dagar :)

Stef said...

Jag avundas inte dig... :P