26.10.12

Ostress

Jag låter bli att stressa här nu. Ostress till tusen. Visserligen har jag inte packat än, har en rapport att färdigställa innan vi åker i morgon, satte igång ett litet inbrottslarm hos städstället tidigare idag och har fått hela dagens planering kullkastad ett par gånger. Men det gör väl inget?! Ingen fara på taket - det löser sig (jo, försvaret, här ordnar det sig faktiskt, utan er hjälp).

För jag har världens bästa man, världens bästa lilla bebisbarn, världens bästa kursare och världens bästa familj. :) Och alla dessa har på något sätt gjort mig riktigt glad idag. Så då är det ostress.

Nu ska jag gå och plocka upp "vilande" barn för det låter som att han gör kullerbyttor i sängen därinne. Vilan verkar över...

I morgon åker vi till belgien. Och på tisdag åker jag till Falun, via Knivsta.
Tjiho tjihej.
Trevlig helg!

2 comments:

englundskan said...

Oj hur jag läser, Ost, hurra hon har börjat med ost igen. Fas så var det ju inte nä. Men det är ju bra att du inte är stressad.
Res försiktigt och må bra
k

Josefine said...

Jag kollar gärna igenom kläderna om vi behöver något. =)

Ha det så skönt på resan!