4.7.12

Hanna bloggar och vi ar i Fairfield

Ber om ursakt i forvag for att jag inte har svenska bokstaver idag, har lanat dator av syster ysters lillebror.

Vi ar namligen i Fairfield, Ohio nu, hos syster ysters familj, eller "la familia" som jag kallar dem. Syster yster ar ju kvar hemma i Sverige, men en stor del av resten av familjen ar har i Ohio. Vi anlande i gar och vi har hittills hunnit med en hel massa roliga saker, bland annat en hel del shopping. Vi har till exempel hittat en hopfallbar vagn (typ sulky) for en valdigt billig peng, underbart att ha en liten, praktisk vagn att handskas med. Jag tror till och med att jag kommer att kunna bara ner den och Luka for alla vara trappor hemma i Trelleborg sen. Tjohoo.

Tankte tipsa om en ny blogg: husligahannas.blogspot.se. Det ar min harliga kompis mamma H som har skaffat blogg dar hon kommer att skriva om bland annat hennes och hennes familjs hus i skogen utanfor Gesunda i Dalarna. Jag hoppas forstas pa en massa uppdateringar om mina tva favorittjejer ocksa, hennes tva underbar dottrar.

I morgon ar det fourth of july och jag blir annu ett ar aldre. Det blir den femte fodelsedagen som jag firar i USA och det kanns riktigt harligt att vara har hos mysfamiljen for att fira. Vi ska nog aka och bada i morgon och bara ha det bra. :)

Hoppas ni har en bra dag!

3 comments:

Anonymous said...

Ett stort grattis!!!!
Vi ses snart.

Kram till er alla tr
Viveka

Josefine said...

Grattis på födelsedagen från oss!

Anonymous said...

Grattis på födelsedagen! Njut av US och att vara nära din familj.