11.6.12

Den där lilla resan

Nu är det snart dags - resan med stort R är snart här. På riktigt. Wohoo!
Jag har haft lite alone time i kväll för maken blev utkallad att hämta stackars amerikanaren i Malmö pga buss-strul. Jag passade på att dubbelkolla alla biljetter och visa waivers och annat papperstrams, OCH jag hann även planera lite inför vår roadtrip från Nebraska till Chicago. Så nu har vi bokat hotellrum i en liten amish town och i Springfield, Ill (längs route 66). Har även fixat så att vi kan bo hos syster ysters familj under fourth of july (min 26-årsdag).

Oh vad bra detta känns!

Nu ska jag sova gott och njuta av vetskapen om att vi snart befinner oss i amerikatt.

God kväll!


Vårt rum i amish staden Jamesport

1 comment:

Fäldtliv said...

Nu är det min tur att bli lite avundsjuk. Vilken resa ni kommer att göra. Hoppas att du visar delar av den på bloggen. Bon voyage!