10.1.12

Sjukt

Här är vi lite sjuka och dana. I alla fall pågarna. Liten har varit inne på sjukhuset två gånger idag och har fått inhalera adrenalin, så nu kan han andas lite bättre. Han och hans far rosslar i kapp.

I övrigt är det mycket upp-packning och fix i lägenheten, papper som ska fyllas i och skickas hit och dit till olika myndigheter osv, skolarbete och besök hos och av nära och kära. Full rulle med andra ord och jag har inte ett uns ork kvar. Så därför blir bloggen lidande. Jag kommer att komma in i det igen snart ska ni se...men för tillfället får ni stå ut med lite dålig uppdatering.

2 comments:

Petchie75 said...

åh nej, inte Luka också! Vi var ju inne på akuten i spanien 2 ggr med lille V och till slut blev han inlagd i 3dagar med rs-virusinfektion. men nu mår han bra ochmin förkylning verkar äntligen över. MEN, nu är mina föräldrar magsjuka... håll tummarna för V och mig för nu är jag trött på sjukdomar!
Vi får se om vi kan ses nästa vecka...
krya på killarna och vi hörs!

Josefine said...

Krya på er!