8.12.11

Fem saker ni inte visste om mig

Fick en utmaning av Brysselkakan i går; att lista fem saker som ni nog inte vet om mig - en inte helt lätt uppgift kan jag påpeka. Har klurat lite och kommit fram till följande lista:

1. Min favoritfrukost just nu är (håll i er) macka med nutella och brieost (på samma gång alltså, inte två olika mackor med olika pålägg). Mums mums!

2. Jag hade pyjamas på mig på mitt civila bröllop (en väldigt fin sådan visserligen, men ändå. Klänningen jag skulle ha gick inte att dra över min håruppsättning och den enda andra vita klänning jag hade i garderoben var en pyjamasklänning som jag köpt i en underklädesbutik i Bryssel för nått år sen. Alla sätt är bra utom de dåliga liksom.)

Jag i min pyjamas. Med matchande sidenschal från en vän i Kina och syster ysters leggings blev det rätt mysigt fint tycker jag, haha.

3. Jag är rädd för svanar.

4. Jag har hoppat bungyjump (har jag kanske redan skrivit här nån gång, men jag tycker det är så otroligt icke-jag så jag tar med det igen, haha).

Ojdå...det blir visst bara fyra punkter. Lilleman har vaknat till och min hjärna har dessutom fått kortslutning.

Jag skickar vidare utmaningen till:

Finelinan
Syster Yster
Alexandra
och
Maria

Ha en bra dag hörrni!

4 comments:

Josefine said...

Ja, men tack för den utmaningen du. Du gör det svårt för mig...

=)

Anonymous said...

Gifta sig i nattlinne! Underbart!

Stef said...

Haha ja det är bara du som gifter dig i pyamas! helt galet roligt och fint iallfall! pöss

Trillingnöten said...

Hahaha! Rädd för svanar! :) Den var kul! Och det där med nutella och brie...hmmm...äsch, tål att testas! I will let you know!