12.11.11

Tre veckor...

Luka och maken ligger i skrivande stund bakom mig i tevesoffan och snarkar ihop. Fint! 

...har han hunnit bli nu den lille. Och han utforskar världen och försöker komma underfund med hur saker och ting fungerar. Det här med dygnsrytm är fortfarande ett stort mysterium, likaså hunger. Han är fortfarande inne i en "äta så ofta det överhuvud taget går"- period, med undantag för i går då han sov igenom en två timmar lång promenad och sen dessutom sov fyra timmar i sträck i natt. Trevligt!

I övrigt är han fortfarande världens sötaste och vi är, mitt i all trötthet, så himla lyckliga och glada över att vi har en sån underbar unge. :)

Nu ska jag gå och sova en stund. Och sen i kväll ska vi förena nytta med nöje och ha filmkväll. Jag måste nämligen se filmen Crash till en av mina kurser, perfekt lördagsnöje. Ibland är inte studierna så krävande.

Hej på er.

No comments: