2.11.11

Nu har mormor åkt...

...hem igen. Tråkigt, men det var kul så länge det varade!
Här under jämförde vi babyfoton på mig och Luka. Vet inte om ni kan se detaljer på fotona, men vi är ruggigt lika min son och jag. Jag är inte alls jobbigt stolt över detta, inte alls, nädå.

Idag ska vi ta lillen i bilen och åka in till Liege för att registrera födseln.
Efter det ska det pluggas och sovas här hemma. Luka har lite problem med magen på nätterna så han sover inte särskilt mycket. Och eftersom jag har haft en massa annat roligt att göra på dagarna än att sova så har jag inte hunnit ta igen de missade sömntimmarna. Men idag så har jag tid att ta en snabb tupplur lite då och då. Härligt!

I övrigt är allt lugnt här hemma. Vi funderar över olika lösningar på hur vi ska flytta alla våra pinaler från Martinrive till Trelleborg i januari, vi pluggar och jobbar och byter blöjor och ammar. Mysigt höstliv!

2 comments:

Josefine said...

Det var inget långt besök. Hoppas ni får träffas snart igen!

I inlägget "21 oktober i bilder", tycker jag att jag ser lite Ove i honom på den sista bilden. =)

Trillingnöten said...

Åh, redan! Men snart är det dags att flytta...Det kommer att gå snabbt! :)