12.10.11

Vilodag

Mitt runtflygande som ett jehu de senaste två dagarna, med dammsugaren i högsta hugg, resulterade med att magen i natt sa ifrån om att det fick vara lite måtta på aktiviteten här hemma. Fick ca en timmes sömn i natt (i morse, lyckades slumra till vid sex-tiden) och har nu varit uppe i ett par timmar och pluggat och haft individuellt seminarium med min handledare i litteraturkursen.

Har dock tänkt lyssna på magen nu och ta en lugn vilodag idag. Det ska ända hållas på att sågas upp dörrhål i vardagsrummet så jag kan inte hålla till där. Alltså blir det en dag i sängen med kurslitteratur och en föreläsning senare i eftermiddag. Hoppas magen blir glad av lite vila! :)

Någon som har bra tips på svenskproducerade teveprogram som går på svt eller tv4 nu? Tänkte skämma bort mig själv med lite tevetittande i eftermiddag, men jag har dålig koll på vad det går för bra program nu.

Ha det bra hörrni!

4 comments:

Anonymous said...

Landet brunsås, informativt och med en släng av humor!

Anonymous said...

Babel om Tomas Tranströmer!/m

Petchie75 said...

Barn till varje pris, svtplay.se Ser det just nu! kram

The Hanssons said...

Sov sov sov........Mysan SOOOV...för om två veckor så är det slut med sovandet då kommer du att vara uppe tjiff tjoff..huller om buller ...och så fortsätter det i 18 år om inte längre...det beror på när du klipper av navelsträngen...haha ..jag har fortfarande inte klippt Joels......lol