9.9.11

Kiseskatten

Våra fina kattvakter har skickat bilder som en vän till dem tog på Toulouse när de passade henne.
Hon är en riktig skatt den kisen...



Idag har hon varit inne med mig större delen av eftermiddagen, helt frivilligt, och myst och gosat när foglossningen fått mig att ligga pall i soffan. Hon gick inte ens ut när husse hade glömt dörren öppen i över en halvtimme...nice! Hon var väl på lika mycket myshumör som jag.

Håller tummarna att fogarna sköter sig i morgon så att det går relativt smidigt att ta sig till Bryssel för bloggträff. :) Nu ska jag i alla fall gå och försöka få lite skönhetssömn inför morgondagens eskapader.

Godnatt!

2 comments:

Petchie75 said...

Jättefin kise, och hon gillar visst att posera ;-)
Ring mig om du vill bli upphämtad någonstans, O kommer att köra mig...
Kram!

Josefine said...

Åh, hon ser riktigt gosig och mysig ut. Jag skulle absolut inte tveka att gosa med henne!