9.6.11

Om två timmar...

...ska vi gå och "hälsa på" hos den lille krabaten som dansat tango (eller kanske mer breakdance med tanke på hur det buffat och haft sig) i min mage under den senaste veckan. Ska bli jättespännande! Och så är det ju på ny klinik och med ny läkare, det ska bli väldigt spännande det med. Vet inte ens om det är en kvinnlig eller manlig gyn som ska ta hand om oss, vi får väl se. Hoppas bara det är en bra en så vi slipper leta efter en tredje... :(

Håller tummar och tår för att allt står rätt till där inne. :)
Hör av mig när vi kommit hem igen.
Hej på en stund!

1 comment:

Josefine said...

Spännande! Det är så mysigt att se dem därinne!

Jag gillar inte så mycket spets. Det var nästan så det var för mycket på den svarta (för den är svart i verkligheten) jag köpte. Jag vill att det ska vara rent och snyggt. Sen vill jag inte heller att de ska vara helt bygellösa. Det behöver inte vara en stålbygel, men om den är bygellös måste det vara extra stöd under brösten i form av tyg eller resår.

Jag vet att du också skrivit om BHproblemen, så det var tur att du lyckades hitta något som passade. Fast, dina bröst kommer garanterat växa under de närmsta månaderna, så det får kanske bli ytterligare en shoppingtur nästa gång du kommer hem...=)