2.6.11

Nybakat är gott!!

Maken gillade de nybakta bullarna!!

Bullarna blev fakiskt riktigt riktigt goda. Och vad härligt det är att smyga upp innan alla andra (förrutom katten dådå) och fixa och dona i köket. Maken tyckte det var riktigt mysigt att vakna till lukten av nybakt bröd. Var inne och lämnade lite bullar till svärmor också som även hon kommenterade över att det luktade så gott ute på gården av nybakt. Jej! Mission accomplished.

Kom ju på när jag var hemma att bästa sättet att hålla mig från morgonillamåendet är att gå upp tidigt och äta direkt (idag tog jag en banan under tiden jag bakade, funkade perfa). Märker att så fort jag vaknar efter åtta så kommer huvudvärk och illamående som ett brev på posten. Topp!! Så det blir nog mycket bullbak framöver, haha.

Nu ska vi gå ut och ta en liten promenad i det fina vädret innan det är dags för maken att börja jobba igen. Och jag hade tänkt möblera om i vardagsrummet samt slänga in en tvätt. :)

1 comment:

Josefine said...

Åh, jag vill också ha nybakat klart när jag vaknar. =)