3.4.11

...följd av en helt okej natt!

Vad är det här? Helt otroligt ju! Jag har precis vaknat efter EN HEL NATTS SAMMANHÄNGANDE SÖMN! Det ni, det är inte dåligt må jag säga! Var så trött i går kväll så jag ramlade i säng runt tio och efter att ha läst lite i en av mina favvisböcker från när jag var yngre, Sune (haha, barnböcker är perfekt avslappning på kvällen när man liksom bara vill bli lugn och harmonisk) så somnade jag som en liten gris, med kattan kurrandes på magen. Vaknade visserligen en gång i natt, men det var fästmannens fel faktiskt eftersom han ringde från Bryssel (han är iväg och jobbar i huvudstaden hela helgen). Och direkt efter vi lagt på och jag varit uppe en snabb sväng så somnade jag om igen.

Känner mig pigg, utvilad och jädrans nöjd!

Nu ska jag gå och slänga in en tvätt i maskinen, diska lite och sen ska jag se om det inte finns något spännande att titta på på svensk teve på nätet. Nu när på spåret och halv åtta hos mig är slut så känns det lite tomt. Får försöka hitta nått nytt!

Hoppas ni får en underbar söndag!

3 comments:

Stef said...

Dom ska ge fanken i att ringa när man somnat haha! Hoppas du mår bättre idag! kramar och mera kramar

Josefine said...

Galning som går och jobbar när du fortfarande är sjuk!!

Trillingnöten said...

Jäkla fästmän :) Väcker en mitt i natten så där :)

Svar på din fråga: Nej, inget hgar dykt upp på posten här från Belgien! Kanske kommer i veckan (eller så kanske det var en upprörd strejkare som ville liva upp sin vardag som tog brevet :))