2.4.11

Faktiskt en helt okej dag!

Så kom den då, dagen D som jag bävat för enda sen jag blev dålig i onsdags - en hel jobblördag (07.30 - 19.30). Såg inte precis fram emot idag om man säger så...

Men det har faktiskt varit en helt okej dag. Inte mer, men absolut inte mindre! Förmiddagen var lite jobbig med lite kräks och lite magont, fick sitta ner en stund då och då så gick det bra. Sen efter lunch släppte det och jag blev till och med hungrig (!). Fick springa iväg och köpa lite mat och lyckades sätta i mig en hel del som jag fortfarande fått behålla. Snacka om energikick!!

Till råga på allt kom "sommaren" till Aywaille idag. 23 grader varmt och strålande solsken. Kunderna kom in i linnen och shorts. Underbart! Hoppas det håller i sig så att jag också får njuta i morgon på min lediga dag.

Nu ska jag ut och ta reda på min katt som fått totalfnatt nu när alla fåglar kommit fram. Hon vill SÅÅÅÅ gärna fånga en av dem, men hur hon än försöker så är de ett steg före henne. Haha. Ser väldigt komiskt ut när hon blir frustrerad och försöker attackera för femtielfte gången. :) Hon kom och "bad" mig om hjälp innan, jamade och menade på och tittade på fåglarna. hehe. Dumma matte som inte hjälper till!

God kväll på er hörrni!

1 comment:

Trillingnöten said...

Vad skönt att få en ganska bra dag :) och 23 grader! Då kan man ju inte bli annat än glad och frisk!