19.4.11

Att ordna bröllop...

...tar en massa tid! :)

Men jag lever, oroa er inte, möhippan gick toppenbra och jag kom hem välbehållen i söndags eftermiddag. Sen har det rullat på - föräldrar och farbror kom igår, idag har det städats och planterats blommor, i morgon ska det förberedas festsal och sen på torsdag börjar folk anlända.

Finns en viss risk att jag utblir en del denna veckan.
Jag kanske till och med har blivit "madame" när vi hörs nästa gång.
Men jag lovar att jag kommer tillbaka med pompa och ståt (och en jädrans massa foton) så fort stormen har lagt sig.

Hare gött hörrni!

ps. På bebisfronten allting stabilt. Illamåendet har lagt sig, jag har börjat äta och så har magen börjat svälla. Jag har mage för först gången sen jag själv var liten bebis och det är skithäftigt. haha. Men jag kommer nog fortfarande i bröllopsklänningen...så det är lugnt.

5 comments:

englundskan said...

Puh, även jag andas ut lite. Försök att njuta lite också!

Trillingnöten said...

Vad skönt! Ha det så toppen min vän! det kommer att gå vägen alla gånger och bli helt perfekt! Saknar du magen sen när bebisen kikat ut får du gärna lite av mig. Jag är ganska generös person ska du veta :p
Lycka till med ALLT!!!!Ser fram emot att få se bilder och höra allt!

Anonymous said...

Nu hoppas jag att illamåendet håller sig borta och att det blir ett fantastiskt bröllop!

Emma Frost said...

Fint, bra, skönt! Spännande med magen, och spännande med klänningen...

Josefine said...

Nej, nu ljuger du allt! Jag minns nog hur din mage svällde och blev en liten bulle efter att du ätit när vi gick i skolan! =)

Lycka till med allt! Ser framemot att få träffa madame i sommar!