19.1.11

Fever!



En av mina favoritlåtar!

Vad som däremot är mindre roligt är att jag har fått feber igen. Wohooo! Tydligen så har en sneaky liten förkylning lyckats sätta klorna i mig när jag varit svag och magsjuk. Fantastiskt! Så nu har jag sandpapper i halsen, en konstant droppande vattenkran i näsan och inbygt avkylningssystem på full speed i kroppen.

Needless to say så ska jag ta det luuuuuugnt nu. Fortsätta med pyssel och äta clementiner för glatta livet. Thebryggaren går varm och fästmannen har erbjudit sig att stå för maten i kväll, snällt. Han ska laga någonting hot and spicy med mycket vitlök, här ska fördrivas förkylning minsann!

God kväll!

4 comments:

Josefine said...

Välkommen till sjukdomsmaran! Här blir vi aldrig friska, men jag hoppas att du får det lite lindrigare. =)

Krya på dig!

Stef said...

Lovely, honung, kryddnejlikor och citronsaft och vatten, värm det....testa....se om det hjälper lite mot halsen och näsan!

kramisar

Lia said...

Hej My! Låten är verkligen helt underbar! Jag har helt snöat in mig på Dinah Washington...litet lips =)

Jag läser och läser för att komma ifatt lite i din blogg, och Stef hade HELT RÄTT; jag gillar dig! Kul att ha hittat en till blogg att följa =) Kram från skåne

Trillingnöten said...

Men din stackare! Nu får du bli frisk snart! :) Kram!!