16.1.11

En hel natt!

Så länge sov jag utan att vakna en enda gång. Härligt!
Och magen är ännu mer i form idag än i går så det känns som att jag kan se slutet av den här flunsan from hell nu, gud vad skönt.

Idag har vi bara tagit det lugnt. Gått ner till närbutiken och handlat croissanter till frukost, packat in paket till ungarna vi ska till i kväll, tittat på gammal film på teve och bara myst. Jätteskönt!

Det är soligt och ganska varmt ute så det känns nästan som om våren redan är på gång. Wow säger jag bara! Om det fortsätter såhär så kommer detta att ha varit en perfekt "my-vinter": snorkallt, snö i mängder och vackert vinterlandskap under ett par veckor kring jul och nyår och sen direkt till våren. Precis som jag vill ha det. Lär iofs få lite till snö under mitt besök till Dalarna om en vecka (!), men det är ju frivilligt så det är helt okej. Och snö i Dalarna är ju trots allt det finaste som finns så jag överlever nog...

Nu ska vi strax göra oss i ordning och sen är det säsongens sista, tror jag, "julmiddag" som väntar.

Ha en härlig söndag hörrni!

1 comment:

Trillingnöten said...

Jag vill också ha varmt väder!! Jag längtar till de första vårdagarna när solen skiner och det är riktigt skönt ute...Skönt att du mår bättre nu så man slipper vara orolig!! :)