5.12.10

I natt regnade det så att snön förvandlades till sörja. Sen blev det kallare och det har vräkt ner snö under hela dagen...och nu är det töväder igen. Urk. Föredrar nog de där minusgraderna tror jag.

I morgon är det personaldag med jobbet! :) Vi ska juldekorera affären och sen blir det eventuellt fondue tillsammans på kvällen. Skojsigt! Och så börjar vi inte förrän klockan tio så jag har dessutom sovmorgon. Toppen!
Tänkte att jag ska försöka ta lite foton på affären i morgon när vi dekorerat klart, kan vara kul att dela med sig av. :)

Glad andra advent!

2 comments:

Trillingnöten said...

Du verkar ha ett toppenjobb!! Jag ser fram emot bilderna!!!

Josefine said...

Åh, jag HATAR töväder! Det blir snorhalt och slaskigt, och dessutom upptäckte jag att mina nya vinterstövlar som jag gav 900 spänn för, läcker IN nu. Hur kan det vara möjligt liksom!?

Nej, tacka vet jag vinter, snö och minusgrader. Bara blåsten håller sig borta så man slipper bli insnöad!