20.9.10

Besviken

Somnade från valvakan i går och vaknade med ont i magen i morse. Och jag hade visst rätt känningar igår verkar det som... Har inte hunnit läsa mig till alls om händer i, vad det verkar, det ostabila politiska läget just idag. Men vad jag däremot förstått är att SD tagit sig in i riksdagen och att det dessutom är tredje största parti (!) i Trelleborg.

Jag skäms. Tror det är dags att jag slutar hacka så mycket på den belgiska politiken, för det verkar vara på väg åt helt fel håll hemma också... USCH

Nej, en kopp kaffe för att lugna nerverna och sen ska jag sätta igång med att skrubba stenvägg. Vår värmepanna har ett litet nybörjarproblem: det bildas kondens när det jättevarma möter jättekall stenvägg så det har droppat rökfärgad kondens på väggen hela natten. Nice!

Alltid är det nått.
God morgon!

No comments: