9.8.10

En fullspäckad helg...

...blev det verkligen!

En hejdundrande inflyttningsfest som varade i tre dagar har gjort att jag inte riktigt haft tid att uppdatera här. Men nu är det vanlig vecka igen och jag har lite för mycket fritid för mitt eget bästa så I'm back. Haha.

Bilder och annat trevlig från helgen kommer så småningom när jag fått bilder från folk som var här (jag hann inte ens ta bilder själv så mycket jag sprang runt och hade för mig).

I går åkte våra sista besökare (min bästa Kamrat A från sverige och två Up with People-tjejer från tyskland och holland) och i stället kom svärisarna, fästmannens farmor och farfar samt småkusinerna (lillen á 5 år och lillan á 3 år). Farmorn, farfarn, barnen och fästmannens lillasyster ska stanna till på onsdag så än är det full rulle här på gården.

Ungarna älskar dessutom Toulouse, som i sin tur tycker att barn är helt ok. Jag, som är på lite antihumör just för tillfället, håller mig också till barn och djur och tänkte dessutom gräva fram en gammal bra bok att försvinna i under eftermiddagen.

Såhär fint har vi det utanför oss just för tillfället:

1 comment:

Trillingnöten said...

Oj vad mycket du haft för dig!! Du är väl värd en paus människa :)