4.6.10

Brännboll

I går kväll blev jag medlurad på brännboll tillsammans med hästtjejen och lite folk från byn. Även om det visserligen var ett bra tag sen jag spelade på riktigt (lite latjande med lågstadiebarn känns inte som det räknas...), så tänkte jag att det väl ändå inte kunde gå såååå dåligt.

Haha, eller hur?! Vi var små lag, så man fick slå och springa OFTA och det där med att springa snabba intervaller när man dels inte värmt upp alls och dels typ ALDRIG springer var ingen höjdare.

Fick mig en reality check och kom på att jag kanske borde börja jobba på konditionen lite? När man bara vill lägga dig och dö efter 30 minuters brännboll är det nog dags att tänka om... vad tror ni?

(Det konstiga är att jag kan ta mig igenom hårda danspass på över en timme utan att ens bli riktigt andfådd. Mysko!)

No comments: