19.4.10

Hihihi...

...tittade på "night-time daytime" för femtielfte gången. hihi. Hur kul som helst ju. Jag vet, min humor är på en aldeles egen nivå - så slipper du påpeka det syster yster.

Slut på lediga dagen, i morgon jobbar jag otroligt mycket (en hel timme) så den dagen är räddad. Jag har dock kommit ut ur huset en gång idag, fick chokladkris så jag åkte ner till macken (som har öppet ända till 21) och handlade daimglass och chokladfingrar. Gottigottgott! Chokladgalet mensmonster, jag? Näe då!

Har kanske lite vikariejobb på g de kommande veckorna. Håller tummarna! Hade varit klockrent. :)

Sov gott, ses i morgon!

ps. har inte snöat idag. Wooohoooo!

1 comment:

Trillingnöten said...

Äntligen som jag! Som endast lämnar hemmet för att köpa nåt gott som choklad :) Asbra jobbat! Me like!