20.4.10

Drömmar

Jag drömmer väldigt mycket nufötiden. Eller rättare sagt, jag kommer ihåg många drömmar nuförtiden. Kan vara kopplat till att min katt har gått och blivit ett spädbarn som väcker mig femton ggr/natt och ska ha mat eller gå ut, eller bara känner för att tugga på min näsa lite. Jej!

I alla fall, drömmer gör jag, och det är hur kul som hellst att sitta och komma ihåg vid frukostbordet. I går drömde jag att jag badade med jättekrabbor som knipsade av mig benen (ingen mardröm, men inte heller direkt trevligt) och i vargtimmen i natt så var jag med i nån maffiosohistoria med aliens och en magisk mobiltelefon som jag skulle skydda från "de onda". WOW, vilket spännande liv jag har på nätterna!

Undrar vad det blir i natt... Ska kanske börja skriva ner drömmarna för framtida underhållning.


Mördarkrabborna anfaller - jag kanske skulle skriva ett filmmanus?

Solen skiner bakom molnen idag och jag håller tummarna för ännu en snöfri dag. Och så räknar jag ner till söndag. Bara *räknar* fem dagar kvar typ. Wohoo!

No comments: