28.3.10

Sliten mattant

Efter en sömnlös natt på flygplats kom jag dock till slut fram i går morse. Hann med en snabb dusch och sen åkte vi till bois de la cambre och där har vi varit tills typ nu. åkte hem och sov ett par timmar i natt - fuskade lite - men jag är ändå helt slut nu. mer eller mindre 24h utomhus i regn och rusk tar ut sin rätt. Men våra ledare kom på nionde plats (av 105 lag) i killarnas cykeltävling och tjejernas ledare kom på 17:e plats i deras tävling. Och jag har portionerat ut makaroner och köttfärssås samt varmkorv åt 80 hungriga scouter. Happy times!



I kväll är de middag med svärfamiljen för att fira sambons storasyster som fyller år. sen ska jag soooova....

Hur har ni haft det i helgen?

3 comments:

Trillingnöten said...

Wow, vilken hektisk helg! LÅter som det var roligt, men liiiite jobbigt :) Vila nu!

Stef said...

Låter ju som att ni har jättekul...den där cykelgrejen låter lagom kul, men vad vet jag, beundrar dig som orkade släpa dig dit!

hoppas ni har fortsatt mys! puss på er båda

The Hanssons said...

spoon away.....