11.2.10

Knut i magen

Har en grej på jobbet som jag inte för mitt liv kan komma på en bra lösning på. Grrrr. Att det ska vara så svårt att jobba med ungdomar!??! Men men - det löser sig nog. Ska ringa "den gamle" och be om råd i eftermiddag. Bra med en mamma som är gammal i game:et!

Och i morgon åker han - min underbare man. Han ska upp till finska lappland i en månad (!) och leka med hundspann. Kul för honom, mindre kul för mig. Som tur är kommer syster yster upp på onsdag, hon är räddaren i nöden. Annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Så jag lär väl leta upp lite grejer att sysselsätta mig med nu när jag ska bo själv. Surdegsbakning tillsammans med blivande mamma H är redan inbokat, men resten av tiden då? What to do, what to do?! :P Tycker inte om att vara ensam...

1 comment:

Trillingnöten said...

Jag vet hur det kan vara! Det
är jättejobbigt att jobba med människor ibland, men samtidigt ger det så mycket också...