19.1.10

Bidde ingen aerobics nere på byn...(+lyxmat)

...bidde 40 min coredanspass i köket. :) hihi. Hade så urbota tråkigt under dagen i går så jag återupplivade ett av mina gamla pass och körde själv i köket. Funkade skitbra! :) Svettigt och trevligt!

På så sätt hann jag med ännu en promenix med hästtjejen på kvällen och en tur upp till storstallet. Jackpot!

Idag har jag en lektion med mina nior och så ska jag försöka fixa en ny nyckel så att jag t ex kommer in i datasal och kopieringsrum. Kan vara en fördel?! Sen blir det dagens träning och så kommer hästtjejen och hennes påg hit och spelar kort i kväll.

För på torsdag firar vi tre år! Tatattatataaaa! Vi ska laga trerätters och titta på filmen som vi såg på vår första dejt. gulligull. Har spikat förrätt och efterrätt (jag får välja efterrätt eftersom det bara är jag som äter det - jag tyckte vi kunde skippa resten och bara käka typ glasstårta men sambon höll inte med. Muahahah!). Funderar nu på nått gott att "äta emellan". För mig som inte är så matig så går det inte så bra...

Nått förslag på lätt, gott och billigt som känns lite lyxigt?

och så ett ps till finelinan: jorå, vi har en toppensimhall nere på byn men det är dyrt att gå dit och dessutom så är där fullt med småglin under morgontimmarna så jag håller mig borta därifrån innan kl. 15 och sen har jag oftast inte tid att åka och simma. buhu. ;)

No comments: