22.1.10

Alla blickar frammåt!

Jahapp. Det där med årsdagar är lite som födelsedagar - man vet att det är helt otroligt att man varit med om ännu ett år, men det känns liksom inte riktigt lika amazing som man innerst inne vet att det kanske borde. Haha. En härlig kväll hade vi i alla fall i går och vi kom underfund med att "herregud, vad mycket vi har hunnit med på tre år!"

Sen jan 2007 har vi bl.a besökt nio olika länder tillsammans, bott en längre tid i två olika länder, varit på två scoutläger, gjort tio stycken roadtrips tillsammans i the fantastic kitty (min golf), bott tillsammans i ett år, jobbat en massa och träffat helt sjukt mycket folk från hela världen! Det har varit tre underbara år!

Nu ser vi fram emot de kommande tre med förväntan och en hel ziljon fjärilar i magen. För nu börjar ju snart "det riktiga äventyret" med start i juni i år. Vi har fortfarande inte satt exakt datum på när vi tar flyttlasset från älvdalen och åker neråt men någon gång i juni-juli bär det iväg. Spännande!

Känner mig som en förväntansfull unge natten innan julafton - jag vill ha mitt äventyr NU! Haha.

I dag blir det i alla fall lite äventyr. Ska först jobba i två timmar och sen tar jag och sambon bilen ner till gesunda och hälsar på den numera inte så nyblivna mamman och den sötaste ungen i världen. Efter det fortsätter vi ner till Rättvik där en gammal bekant har premiär för sin nya snowboardfilm på biografen och vi har ett par andra gamla vänner som vi ska gå ut och ta en öl med efter permiären. Blir nog toppen.

Stannar i Rightbay tills i morgon so untill then. Adios amigos!

1 comment:

Josefine said...

Själv är jag ju ute på ett livslångt äventyr som känns ganska tryggt. Jag ger mig inte iväg till utlandet jag inte...=)

Ja, lilleman behöver störst väska. Men som vanligt använde vi inte ens hälften av kläderna och det övriga vi hade med. Men hade vi INTE haft med det hade vi garanterat behövt det!